to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

13:56 | 05.05.2023

Κοινωνία

Εμπαιγμός των νησιωτών: Βάζουν πλοίο 43 χρόνων να κάνει το δρομολόγιο προς Λέσβο και Χίο

Το 43χρονο «Πρέβελης» στέλνει στους κατοίκους της Χίου και της Λέσβου το μονοπώλιο της Attica Group, αποδεικνύοντας για μια ακόμη φορά πως αντιμετωπίζουν τέτοιες εταιρείες με κρατική ανοχή τους νησιώτες - Για «εμπαιγμό των νησιωτών του Βορείου Αιγαίου» κάνει λόγο ο Ανδρέας Μιχαηλίδης, βουλευτής Χίου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ


Περί τις 14 ώρες θα διαρκεί το πανάκριβο ταξίδι από Πειραιά στη Μυτιλήνη αφού «προσωρινά» και σίγουρα μέχρι τα τέλη Μαΐου η Λέσβος «ρίχνεται» και πάλι από τις ακτοπλοϊκές εταιρίες, όπως σημειώνει η ιστοσελίδα της Λέσβου stonisi.gr, και επισημαίνει:

Το ναυπηγημένο το μακρινό 1980 πλοίο «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» της ΑΝΕΚ θα εξυπηρετεί από την επόμενη Δευτέρα και σίγουρα μέχρι τα τέλη Μαΐου τη γραμμή Μυτιλήνη – Χίος – Πειραιάς σε αντικατάσταση του πλοίου «Διαγόρας» που «μετατίθεται» στα Δωδεκάνησα.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα της εταιρείας το 43χρονο «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» θα αναχωρεί από τον Πειραιά στις 8 το βράδυ, θα φτάνει στη Χίο στις 5.30 το πρωί μετά δηλαδή από 9,30 ώρες και στο λιμάνι της Μυτιλήνης θα φτάνει περί τις 10 το πρωί. Δηλαδή το ταξίδι για Μυτιλήνη από Πειραιά εν έτει 2023, με τιμές εισιτήριων «στο Θεό», θα διαρκεί 14 ώρες! Κατά τι δηλαδή λιγότερο από την εποχή των «Κανάρης» και «Αιολίς»! Κι όλα αυτά αδιαμαρτύρητα από τους αρμόδιους φορείς του νησιού!

Ανδρέας Μιχαηλίδης: «Εμπαιγμός η δρομολόγηση πλοίου 45ετίας – να αλλάξει άμεσα η απόφαση»

«Εμπαιγμό των Χιωτών και των άλλων νησιωτών του Βορείου Αιγαίου συνιστά η απόφαση της πλοιοκτήτριας εταιρείας να δρομολογήσει πλοίο 45ετιας για τη σύνδεση του Πειραιά με τη Χίο και τη Μυτιλήνη», σημειώνει ο Ανδρέας Μιχαηλίδης, βουλευτής Χίου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και επισημαίνει:

«Η κίνηση αυτή αποτελεί μεγάλη υποβάθμιση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Χίου, λόγω της μεγαλύτερης διάρκειας του ταξιδιού και της εν γένει κατάστασης του πλοίου, κύριου μέσου μεταφοράς για τους νησιώτες.

Ταυτόχρονα, η κίνηση αυτή υπονομεύει τα νησιά του Β. Αιγαίου ως τουριστικούς προορισμούς.

Καλούμε άμεσα την εταιρεία να αναθεωρήσει την απόφασή της αυτή. Η ανάγκη για σύγχρονα πλοία σε όλες τις γραμμές είναι επιτακτική.

Ζητούμε, επίσης, από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής να παρέμβει άμεσα προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης της ποιότητας της ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας των νησιών του Β. Αιγαίου, ή κατ’ ελάχιστον, την αποτροπή μιας υποβάθμισης, όπως αυτής που δρομολογείται».

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)